واردات ماشین آلات کشاورزی

سال شروع :
سال پایان :

شرکت ثمین اطلس ایرانیان به منظور ساماندهی تولید، افزایش بهره وری در صنایع کشاورزی، واردات خدمات مهندسی و نیز صادرات خدمات و کالای تولید شده در امور مربوط به ماشین آلات کشاورزی، نشاء کاری و … در اردیبهشت سال ۱۳۸۹ تاسیس گردید. این شرکت با در دست داشتن شبکه تامین کنندگان حرفه ای و کارشناسان مقیم در کشورهای چین و ایتالیا اقدام به شناسایی و تامین ماشین آلات، ابزار و تجهیزات مدرن کشاورزی می نماید. ثمین اطلس با فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری در تولید، انتقال تجربیات علمی و عملی و نیز مشاوره در خصوص پیاده سازی و خرید تجهیزات کشاورزی از منافع مشروع اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در حوزه کشاورزی پشتیبانی می نماید.

نقش ویژه و تأثیرگذار ماشین آلات کشاورزی در تولید محصولات غذایی همچون تولید محصولات گلخانه ای با راندمان بالا، خطوط کشتارگاههای صنعتی دام، خطوط کشتارگاههای صنعتی طیور ، بسته بندی محصولات کشاورزی، بسته بندی محصولات غذایی و … می بایست همواره و به صورت ویژه مدنظر برنامه ریزان و تولیدکنندگان این عرصه قرار گیرد.
بازاریابی مستمر با کسب اطلاعات مربوط به عرضه و تقاضا، قیمت، بازارهای مصرف و تولید برای ارائه به مشتریان با بهره گیری از آخرین رهیافت های جهانی جهت نیل به اهداف قانونی توسعه تجارت و فضای کسب و کار کشور در کنار مشارکت گروهی در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها ی مرتبط با کسب و کار مربوط به ماشین آلات سنگین در جهت حفظ منافع مالی و اعضاء با هماهنگی اتاق بازرگانی اصفهان و بالاخص کمیسیون کشاورزی اصفهان از وظایف این شرکت نیز می باشد.
فلذا در صورتی که نیازمند تهیه ابزار و ماشین آلات خاصی در کشاورزی و یا شناسایی و تهیه تکنولوژی های نوین می باشید می توانید با تیم تخصصی این شرکت تماس حاصل فرمایید.

کارگاه شماره یک

کارگاه شماره دو

تماس

+989031117803

ایمیل

info@samin-atlas.ir

اصفهان میدان نقش جهان ضلع شرقی مسجد شیخ لطف الله بن بست باغ خلفا مجموعه گردشگری حیات
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 16:00 (پنج‌شنبه ها تعطیل)