فرصت سرمایه گذاری : پرورش آلوئه ورا با حداقل سرمایه

فرصت سرمایه گذاری : پرورش آلوئه ورا با حداقل سرمایه

فرصت سرمایه گذاری : پرورش آلوئه ورا با حداقل سرمایه 604 385 نویسنده

آلوئه ورا به شکلهای مختلف اعم ازمایع، پودر، ژل، کرم، لوسیون، کپسول، عصاره و نوشیدنی مورد مصرف قرار می گیرد.

این گیاه که معمولا به شکل تازه، پودر، شربت یا نوشابه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای خواص مختلف درمانی بوده و برای تصفیه خون، بیماری‌های کبدی، انواع بیماری‌های پوستی، حساسیت‌ها و بسیاری از دیگر بیماری‌ها مفید بوده

مزیت مهم گیاه آلوئه ورا نیاز کم آن به آبیاری است که با توجه به کم آبی کشور، برای کشت در ایران مناسب است. آبیاری آلوئه ورا اگر به صورت قطره ای انجام شود در هفته فقط به ۲ تا ۴ لیتر آب نیاز دارد.

بوته آلوئه ورا دائمی و قابل برداشت در تمام فصول سال است. کشاورزان با کاشت آلوئه ورا محتاج درآمد های تک فصلی نیستند و در تمام فصل سال میتوانند برداشت و درآمد داشته باشند.

این گیاه برای تولید ۷۰ نوع دارو مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از ۴۰۰ نوع محصول بهداشتی،آرایشی،دارویی و خوراکی تولید می شود.

کشت آلوئه ورا نیازی به استفاده از کود و سموم شیمیایی ندارد و گیاه ارگانیکی در این فرآیند به دست خواهد آمد. بوته آلوئه ورا همانند بوته های چای دائمی می باشد وکشاورزان قادر به ۳ بار برداشت در سال می باشند.

حداقل زمین مورد نیاز کاشت این گیاه در ظرفیت اقتصادی ۱۰۰۰ مترمربع می باشد. در هر متر مربع ۴ بوته گیاه قابل کشت بوده که در مجموع از ۴۰۰۰ بوته کاشته شده حدود ۲۵ تا ۵۰ تن محصول شامل برگ گیاه و پاجوش قابل استخراج می باشد. درآمد خالص هر ۱۰۰۰ متر مربع حدود ۱۵ میلیون تومان می باشد. سرمایه گذاری اولیه نیز به اقلیم کشت گیاه بستگی دارد.

در صورتیکه شرایط آب و هوایی اقلیم مناسب نباشد کشت گیاه حتما باید در گلخانه صورت پذیرد که هزینه ساخت گلخانه نیز بسته به امکانات و تجهیزات آن متفاوت می باشد. نرخ بازدهی طرح بالای 40 درصد برآورد میگردد.

نکته مهم در مورد این گیاه آن است که چند ساله بوده و هزینه های کاشت فقط مربوط به سال اول بوده و پس از آن چندین سال قابل برداشت می باشد. با توجه به اینکه تولید این گیاه به آب، کود و مراقبت زیادی نیاز ندارد لذا از سال دوم بیشتر از ۹۰ درصد تولید سود خالص می باشد.

خریداران برگ گیاه نیز معمولا کارخانجات دارویی و غذایی و همچنین عطاری ها می باشند. البته با توجه فزونی تقاضا نسبت به عرضه در حال حاضر شرکتهای متعددی هستند که محصولات کشاورزان را بصورت تضمینی خرید می نمایند و معمولا نگرانی بابت فروش محصولات وجود ندارد.

چنانچه قصد ایجاد یک سرمایه گذاری پایدار و مناسب را داشته باشید علاوه بر تولید گیاه در مقیاس حداقل ده هکتار باید به فکر ایجاد واحد صنایع تبدیلی نیز باشید. در این واحد انواع کنسرو مربا و محصولات غذایی و یا دارویی آلوئه ورا را تولید نمایید.

حداقل سرمایه گذاری برای این مجموعه حدود ۱۴ میلیارد تومان بوده و برای ۷۵ نفر نیز می توانید اشتغالزایی نمایید. نرخ بازده داخلی این سرمایه گذاری بیشتر از 45 درصد می باشد که بسیار قابل توجه می باشد.

[vc_empty_space image_repeat=”no-repeat”]
[vc_empty_space height=”40″ image_repeat=”no-repeat”]

چطور می‌توانیم کمکتان کنیم؟

[vc_empty_space height=”40″ image_repeat=”no-repeat”]
[no_button size=”small” button_hover_animation=”fill_text_rotate_icon” icon_pack=”” target=”_self” text=”تماس با کارشناس” color=”#58595b” background_color=”#ffffff” hover_background_color=”#00ded1″ hover_border_color=”#ffffff” border_width=”1px” border_color=”#ffffff” font_size=”13″ hover_color=”#ffffff” link=”https://samin-atlas.ir/contact/”]
[vc_empty_space height=”40″ image_repeat=”no-repeat”]
80 دیدگاه
  • سید محمد طباطبایی جولای 24, 2018 در 5:39 ب.ظ

    سلام من مقداری زمین در منطقه باغملک خوزستان دارم میخواستم ببینم شرایط آب هوایی برای پرورش این گیاه مناسب است؟از کجا باید شروع کنم؟

    • جناب آقای طباطبایی عزیز
      با سپاس از شما
      پاسخ به ایمیل شما ارسال شد .

    • سلام لطفا ب ایمیلم پیام بدید

      • سلام
        با احترام بنده در اصفهان حدود 600 متر زمین در منطقه ی مسکونی دارم ایا میتونم همین مقدارو کشت کنم ؟حدود چقدر سرمایه لازمه و اینکه خریدارشو چطور پیداکنم خریدار داره یا خیر ؟ه

  • با سلام
    یکی از دوستان بنده تولید نوشیدنی آلوورا دارند.
    آیا برای صادرات و بازاریابی و حتی فروش داخلی می تونید کمک کنید؟
    با تشکر
    روحی فر
    09372806700

  • سلام
    می خواستم بدونم تهران مناسب این کار هست؟
    من که هیچ تجربه ای در زمینه کشاورزی ندارم از کجا باید شروع کنم و آموزش ببینم؟
    حداقل هزینه لازم جهت استارت این کار؟
    با تشکر فراوان

  • سلام
    می خواستم بدونم تهران مناسب این کار هست؟
    من که هیچ تجربه ای در زمینه کشاورزی ندارم از کجا باید شروع کنم و آموزش ببینم؟
    حداقل هزینه لازم جهت استارت این کار؟
    با تشکر فراوان

  • رامتين رضايي آگوست 16, 2018 در 7:35 ب.ظ

    سلام وقت حضرت عالي بخير…. من ٢٠٠٠ متر زمين دارم شهرستان سنندج كه اب كافي هم داره… أيا اين گياه در اين منطقه به عمل مياد؟؟ و اينكه به چه صورت مزرعه يا گلخانه؟؟

  • سلام،احمدیان هستم،چهار هزار متر زمین با خاک با کیفیت و مخزن300 متر مکعبی و آب قنات و برق و امکانات اسکان ،جهت همکاری یا شراکت 09132168546

  • سلام
    بنده دو هکتار زمین دارم تو اردبیل
    میخواستم طرح کشت آلوئه ورا رو انجام بدم
    نگران فروش محصولات هستم اگه میشه راهنمایی کنید.

    • سلام
      من یک هکتار زمین در زنجان دارم با آبیاری قطره ای
      آیا زنجان برای کشت آلوئه ورا مناسبه؟اگه مناسبه از کجا میتوان شروع کرد ؟محصول کجا بفروشیم؟

  • سلام من20000متر مربع زمین دارم
    برای کاشت الوورا چقدر سرمایه اولیه نیازه؟برای این کار حداقل چقدر وام بهم میدن؟اصلا از کجا برای اینکار درخواست وام بکنم؟زمین من در شهرستان مبارکه،استان اصفهان ایااصلا اقلیم این منطقه مناسبه؟از کجا باید گیاهش را بخرم؟به کی و کجا باید بفروشم؟ببخشید اینقدر سوال پرسیدم ولی خواهشا جواب بدید.

  • در چه فصلی باید این گیاه را بکاریم؟

  • سلام من ۷۰۰۰مترزمین دراطراف هشتگرد دارم میخواستم بدونم برای کشت الورا مناسبه و چقدر هزینه لازم داره برای راه اندازی.باتشکر

  • باسلام خسته نباشید می خواستم ببینم درآذربایجان غربی هم میتونیم آلوورا بکاریم ولطفا در مورد آلوورا بیشتر توضیح داده در مورد کاشت داشت برداشت ودرمورد بازار فروش خیلی ممنون

    • سلام
      با سپاس از شما
      به زودی کارشناس کشاورزی مجموعه ی ثمین اطلس ایرانیان بصورت آنلاین پاسخگوی شما خواهند بود که برنامه ی حضور ایشان از طریق وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد .

  • سلام
    چطور میتوانیم خریدار برای محصول ایجاد کنیم

  • سلام
    زمین و اب کافی در استان اصفهان داریم مایلم در زمینه کاشت الوئه ورا همکاری کنم لطفآ پاسخ خود را در اسرع وقت اعلام نمایید .
    سپاس مجید حشمت

  • سلام
    من تصمیم دارم در مقیاس کوچک ابتدا این کا را شروع کنم چرا که بعضی تولید کنندگان از مشکل فروش این محصول صحبت می کنند حتی جهاد کشاورزی در استان اصفهان هم این موضوع را مطرح می کند.
    آیا در اصفهان نیاز به گلخانه میباشد؟

  • سلام . بازار فروش محصول آلوئه ورا به صورت عمده را چگونه پیدا کنیم .
    همچنین صادرات آن چگونه است . ممنون و سپاس

  • محمد اسماعیل تقدی اکتبر 8, 2018 در 1:08 ق.ظ

    سلام.یه زمین کشاورزی دارم در دشتخاک زرند با اب وهوای کوهستانی ایا مناسب هست.راهنمایی فرمایید با تشکر

  • سلام آقای صفا زاده من مقدار ۴هزار متر زمین در ورامین دارم آیا باید بصورت گلخانه‌ای محصول را کشت کنم با توجه به فصل که داره هوا سرد میشه یا میشه در هوای آزاد کشت کنم ممنون میشم!!

  • محمدحسین بهرامی اکتبر 15, 2018 در 3:01 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید
    ما یک قطعه زمین در استان سمنان کیلومتر 55سمنان،فیروزکوه روستای اروانه به متراژ 5هزار متر با خاک لومی وشن ،با آب چشمه با دبی آب 6لیتر در دقیقه یا بعبارتی 8هزار لیتر در 24ساعت و استخر ذخیره آب به طول 16متر در عرض 16متر و ارتفاع 1.5متر
    در منطقه کوهستانی.
    میخواییم پرورش الوورا بزنیم بصورت گلخانه ای راهنمایی کنید هزینه ها و ..برای هر 1000متر …
    شماره تماس.
    09199571382
    بهرامی
    سپاسگزارم

  • سلام میشه توی شرکت خودتون سرمایه گذاری کنیم؟ حداقل سرمایه ای که برای شراکت میخواید چقدره ؟

  • سلام میشه توی شرکت خودتون سرمایه گذاری کنیم ؟ حداقل سرمایه ای که میخواید چقدره ؟

  • محمد عبدالخانی اکتبر 23, 2018 در 7:30 ب.ظ

    سلام من مقداری زمین با اب کافی در خوزستان شهرستان دزفول دارم
    میخوام استارت بزنم لطفا راهنمایی و سادورت بفرمایید۰۹۱۶۰۰۵۳۰۰۲

  • با سلام
    با ده هکتار زمینی که قابل کشت صیفی جات و گندم می باشد در شهرستان کازرون با آبی که به طور کامل شیرین نیست آیا پروش آلوئه ورا امکان پذیر است؟
    با تشکر

  • سلام پهلوانی هستم از شهرستان برخوار استان اصفهان . میخواستم ببینم برای شروع در هزار متر مربع به چقدر سرمایه نیازه واز کجا میتوانم اطلاعات کشت بگیرم

  • سلام. شرایط خرید تضمینی شما چگونه است؟

  • سید مهدی حسینی نوامبر 20, 2018 در 9:04 ق.ظ

    سلام
    من من حدود یک هکتار زمین برای شروع کار در استان فارس شهرستان جهرم بخش خفر با آب و هوایی کاملا مناسب برای کشت آلوورا و با آب کافی در اختیار دارم .فقط نگران بازار فروش محصول هستم ونمیدانم آیا خریداران مناسبی هستند که محصول را بخرند .در صورت مثبت بودن جواب لطفا آدرس محل خرید و قیمت را اعلام فرمایید .ممنون

  • سیدمرتضی جلالی نوامبر 21, 2018 در 3:45 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب جلالی هستم لطفا بفرمایین از نظر مکانی قم بهترست یا مشهد و اینکه آیا مشکل فروش نداریم ؟؟؟و کدام شهرها فراوری میکنن و کدام سازمان برای کمک به این کار متولی است خیلی ممنون.

  • سلام. نحوه کاشت الوورا و ابیاری و خاک اون در خراسان جنوبی که گرم و خشکه رو میخواستم بدونم. آیا خرید تضمینی هم وجودداره که ضرر نکنیم؟
    راهنمایی کنین که چقدر سرمایه اولیه میخواد و از کجا شروع کنم؟

  • سلام
    بنده یک زمین 14000 متری در خمینی شهر اصفهان دارم خواستم بدانم می توانم در شرایط آب و هوایی اصفهان می شود کشت کرد یا اینکه نیاز به گلخانه دارد
    آیا برای تجهیز زمین وام داده می شود لطفا در صورت امکان سریع جواب بدهید ممنون از همکاری شما

  • سلام. وقت بخير براي كشت ١٠ هزار متر يعني ١٠ جريب از اين گياه در اصفهان خريدار تضميني هم وجود داره؟ درآمد ساليانه چقدر هست؟ چطوري بايد خريدار را پيدا كنيم؟

  • سید رضا موسوی دسامبر 11, 2018 در 10:21 ق.ظ

    با عرض سلام و خداقوت
    بنده موسوی از استان بوشهر شهرستان دشتستان علاقه دارم در عرصه کشاورزی کار کنم زمین هم دارم تا 40 هکتار میخواستم ببینم برای کشت و پرورش الوورا چکارباید انجام دهم لطفا راهنمایی و مشاوره میخوام

  • سید رضا موسوی دسامبر 11, 2018 در 10:29 ق.ظ

    در ضمن هذینه اولیه برای شروع ده هکتار چقدر هست ایا تضمینی در خرید وجود دارد و نحوه حمایت چگونه هست

  • سلام. در منطقه ی زرین شهر اصفهان، زمین و آب کافی برای کشت این محصول دارم.برای دریافت اطلاعات کاشت آلوئه ورا در این منطقه به کجا باید مراجعه کنم؟

  • سلام باعرض خسته نباشید به شما من میخواستم بدونم در منطقه شاهرود میتوان کشت انجام داد یا نه و باید از کجا شروع کنم ، کلاس برای آموزش وجود دارد یا نه؟ ممنون از شما.

  • با سلام
    با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی و تحریم ها آیا به صرفه هست در این زمینه و بنگاه اقتصادی وارد شد؟
    آیا بازار فروش وجود داره؟

  • سلام
    وقت بخیر
    من در مازندران قصد انجام این کار را در 1000 متر گلخانه دارم اما نمیدونم که در این آب و هوا امکان پذیر هست یا خیر و اینکه نمیدونم چطور باید بفروشم
    اگه ممکنه یه راهنمایی بفرمائید
    ممنون

  • سلام بنده سه تا سوال داشتم ، آیا امکان کشت در گلخانه وجود داره، آیا این گیاه آفت یا بیماری خاصی داره ، آیا فروش آن راحته یا دردسر داره

  • با سلام قطعه زمینی دارم به متراژ۵۰۰۰متر که این رقم به تا ۱۰۰۰۰متر هم قابل استفاده است،یک حلقه چاه و در کنار رودخانه واقع شده،تیر برق موجود هست،هزینه اولیه برای ساخت و برپایی گلخانه نداریم و نداشتن تمایل به گرفتن وام آیا شما گلخانه رو برپا میکنید و هزینه ان رو با خرید محصول میگیرید

  • سلام آیا در بوشهر«اطراف برازجان» قابلیت کشت این نوع محصول رو دارد و لطفا بفرمائید توی این بازار کشت آلوئه ورا به مساحت یک هکتار مقرون به صرفه هست؟ با تشکر

  • علی گلعلی شلگهی فوریه 25, 2019 در 12:01 ق.ظ

    سلام.من درخوزستان شهرستان دزفول در زمین کشاورزی میخواستم الیورا کشت کنم.خواستم ببینم شرایط آب وهوایی اینجا سازگار هست؟و اگر هست در چ ماه هایی از سال.بنده شنیدم شرکت هایی هستن که با کشاورز همکاری میکنن اگه میشه راهنمایی کنین در این زمینه.باتشکر از سایت کار آمدتون

  • سلام ایا داخل هر اقلیمی میشه کاشت انجام داد

  • باسلام
    خدری هستم از استان خوزستان وشهرستان هندیجان با تابستانی داغ میخواستم این کار رو شروع کنم شرایط برای کاشت را دارم یا نه متشکرم

  • با سلام
    .من یه زمین دارم ولی سرمایه ی اولیه ندارم میخواسم میتونم تسهیلات بگیرم ک کارم شروع کنم

  • سلام. وقت بخیر من مقداری سرمایه دارم اما زمین ندارم امکانش هست توی این کار وارد شوم.
    وضعیت سود دهی ان چگونه است ظاهرا در سال اول به ازای هر 1000 متر زمین 30 میلیون تومان و در سال های بعد بیشتر است.
    البته من شنیدم در هر فصل این میزان سوددهی دارد که در این زمینه اختلاف نظر زیاد است.

    • سلام .. سال نو مبارک
      بنده زمین کشاورزی دارم .. آلوئه ورا هم کشت کردم در فضای باز البته..تعداد 6هزارتا بوته فعلا..دنبال یک شریک هستم که بتونیم این تعداد رو ببریم زیر سایبان و حتی اگر امکانش باشد تعدادشان را بیشتر کنیم.. مزرعه در استان خوزستان شهرستان شوش میباشد..
      تماس:09364003238

  • حسن عوض زاده آوریل 30, 2019 در 9:54 ق.ظ

    سلام خسته نباشید ۴هکتار زمین با آب دارم خواستم گیاه الووئورا کشت کنم نیاز ره راهنمایی بیشتر داشتم تشکر

  • فاطمه رحمتیان آوریل 30, 2019 در 7:07 ب.ظ

    سلام من در سطح کم و خانگی میخوام فعلا انجام بدم.. آیا برای فروش مشکلی ندارم؟ در حدود 500 متر.. لطفا راهنمایی کنید باتشکر

    • پوریا سنایی می 1, 2019 در 11:54 ق.ظ

      درخواست برای این محصول همیشه بوده،اما هر فروشی نیاز به بازاریابی داره.
      با سرچ کردن کلیدواژه -خرید آلوئه ورا- از درخواست بالا برای این محصول مطلع شوید.

  • سلام ببخشید من میخاستم تو شهرستان نهاوند این محصول کشت بدم میخاستم ببینم چجوری باید اونو به فروش. برسونم میشه راهنماییم کنید

    • پوریا سنایی می 11, 2019 در 8:22 ق.ظ

      در کامنت های قبلی به این سوال پاسخ داده شد.
      در حال حاضر تقاضا برای این محصول زیاده ، اما هر فروشی نیاز به بازاریابی داره.

  • علیمردانی می 11, 2019 در 8:15 ق.ظ

    خرید و فروش آلوئه ورا در سراسر کشور

    محصول شما را بصورت یکجا خریداریم

    در صورتی که نیاز به خرید آلوئه ورا ، پاجوش جهت کشت و… دارید با ما تماس بگیرید.

    آلوئه ورا جهت ارائه به کارخانجات برای تولید کمپوت موجود میباشد.

    09385874631

  • محمد تقی محقق می 11, 2019 در 10:15 ق.ظ

    محمد تقی

    با سلام . آیا آلوئه ورا را در گلدان نیز می توان کاشت در مقیاس کمتر یا خیر ؟ در ضمن برای سرمایه گذاری من حاضرم با هر کدام از دوستان که زمین دارند مشارکت کنم .

    • پوریا سنایی می 11, 2019 در 11:45 ق.ظ

      بله کاشت آلوئه ورا در گلدان هم امکان پذیر است ، اما صرفا جنبه تزئینی دارد.

  • سلام بازار کار یعنی وقتی بخواهیم محصول را به فروش برسانیم چکار کنیم و به کجا مراجعه کنیم در چه جاهایی خرید عمده انجام میشه؟؟ ممنون از پاسخگویی

  • سلام بازار فروش به چه نحوی است ؟

  • امیر شاهسون می 24, 2019 در 1:07 ب.ظ

    سلام جناب خسته نباشید ۲۰۰۰ متر زمین در ورامین دارم که اب هم داره ایا میصرفه الوررا کشت کنم لطفا راهنماییم کنید تشکر

  • سجاد سجادی می 25, 2019 در 2:23 ق.ظ

    سلام دوست عزیز من میخوام ۱ هکتار آلوئه ورا در شهرستان دزفول بکارم میخواستم هزینه کاشت ۱یک هکتار ،میزان سود دهی محصول و چه مدت طول می کشه تا محصول آماده به چیدن بشه رو بدونم
    لطفا اگه طرح توجیه دارین برام بفرستین

  • همت الله یحیی پور می 30, 2019 در 1:28 ق.ظ

    سلام دوست عزیز من میخوام توزمینی به مساحت1000متر الووورا پرورش بدم تو شهرستان امل لطغا راهنمایی کنید ممنونم

  • پرورش آلوئه ورا می 31, 2019 در 11:54 ب.ظ

    سرمایه گذاری و خرید تضمینی آلوئه ورا در گلخانه کوچک

    تماس بگیرید

  • مهدی کریمیان ژوئن 19, 2019 در 1:50 ب.ظ

    سلام
    حداقل های این سرمایه گذاری چه متراژ زمین و چقدر سرمایه اولیه هست ؟
    و آیا شما در شروع این نوع سرمایه گذاری خدماتی دارید یا نه ؟

  • سلام دوست عزیز من میخوام 5000هزار متر مربع آلوئه ورا در شهرستان دزفول بکارم میخواستم هزینه کاشت ،میزان سود دهی محصول و چه مدت طول می کشه تا محصول آماده به چیدن بشه رو بدونم
    لطفا اگه طرح توجیه دارین برام بفرستین

  • سلام ببخشید من میخوام توی استان گیلان این کارو بکنم چنت گیاه مربوط بهش رو دارم توی گلدون میشه اینارو پرورش داد ؟
    اگه میشه فایلش رو برام بفرستید منون میشم

  • باسلام میخواستم بدونم توشهربهبهان استان خوزستان امکان پرورش وجودداره وبازار فروشش چطوره کجاها بایدبفروشیم

  • سلام خسته نباشی.
    من میخاستم ببینم در شهر درچه پیاز هم میتونم گلخانه بزنم و برای هزار متر چقدر هزینه میشه.چقدر اب مصرف میشه تقریبا.کجا میتونم مشاوره بگیرم

  • سلام دوست عزیز. بنده 20 هکتار زمین در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه دارم که منطقه ای گرمسیر میباشد . خواستم بدونم که امکان کشت خارج گلخانه برای من فراهم است یا نه؟ ممنون میشم پاسخ بدید

  • من در منطقه سمنان زمین دارم ممنون میشم اگر پل ارتباطی و یا راهی بهم معرفی کنید

  • مطلب خوبی بود ممنون

تماس

+989031117803

ایمیل

info@samin-atlas.ir

اصفهان میدان نقش جهان ضلع شرقی مسجد شیخ لطف الله بن بست باغ خلفا مجموعه گردشگری حیات
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 16:00 (پنج‌شنبه ها تعطیل)